wtorek, 15 stycznia 2013

Okazje w IKEA

Sklep IKEA kocham już od dawna, a wyprzedaże w IKEA kocham jeszcze bardziej. Jako, że ostatnio dysponuje naprawdę nieograniczonym czasem wolnym, a sklepy odzieżowe po dwutygodniowym wyprzedażowym maratonie już mi się przejadły na następny tydzień, spożytkowałam ostatnio swój czas na łowieniu okazji w IKEA. 

Oto moje piątkowe zdobycze (na końcu opis wszystkich przedmiotów):


1. Komplet łapek kuchennych 2szt. cena 2,99 zł z 14,99 zł, (do wyboru były również w kolorze czerwonym, niebieskim, biało-niebieskim, biało-czerwonym)


2. Rękawica kuchenna cena 2,99 zł z 14,99 zł (do wyboru także w kolorze biało-czerwonym)- jedna z najlepszych rękawic jakie posiadałam, gruba i sięgająca do łokcia na pewno nie pozwoli nam się poparzyć, szkoda jedynie, że w takim odcieniu bo wpisuje się trochę w świąteczny nastrój.



3. Papilotki 200 szt. cena 2,99 zł z 9,99 zł (do wyboru także w kolorze biało srebrnym z płatkami śniegu) -kupiłam je przede wszystkim ze względu na ich nietypowe rozmiary, które przydadzą mi się przy robieniu różnego rodzaju pralinek.


4. Lampki Serca cena 9,99 zł z 59,99 zł - mój osobisty hit, lampki zasilane są na 2 zwykłe baterie dzięki czemu nie ma problemu z wiszącymi, mało estetycznymi kablami. Planuje je użyć jako wystrój okna w sypialni no i z pewnością przydadzą się na walentynki (o tym więcej w nowym cyklu "Walentynkowe pogotowie").


5. Maskotka królik 5 zł z 19,99 zł - jeden z tych spontanicznych i mało przemyślanych zakupów, po prostu sądzę, że był takim słodkim króliczkiem , że nie mógł zostać sam w sklepie. Nie mam jeszcze na niego pomysłu, ale może się przydać przy jakimś DIY czy jakimś lepiej przemyślanym prezencie. 


6. Bombki 4szt. 1,99 zł z 19,99 zł - nie ukrywam, że najbardziej do zakupu skusiła mnie cena, dlatego przyszłoroczną choinkę - moją pierwszą własną przystroję właśnie w biało-złotych odcieniach.


7. Świetlne domki 1,99 zł z 14,99 zł - tutaj znowu zostałam skuszona ceną, najlepiej prezentuje się w ciemności, kiedy są włączone lampki zainstalowane w środku domku. W świetlne dziennym z kolei sprawiają wrażenie wykonanych na plastyce w IV klasie podstawówki. Dostaną swoją szansę w następne święta, może wtedy przekonam się do nich bardziej. 



8. Lampki wewnętrzne cena 9,99 zł z 59,99 zł - lampki zasilane prądem w stalowym małych lampionikach, bardzo fajne zarówno za dnia jak i w nocy jako wystrój okna, eleganckie i estetyczne takie jak lubię. Podobnie jak większość moich zakupów dostaną swoją szansę za rok. 

2 komentarze:

  1. Racja, wyprzedaże w IKEI są świetne;) Sama zakupiłam tydzień temu małe lampki za tylko 1,99 komplet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego tak rzadko zaglądam do IKEI- w innym przypadku bym już dawno zbankrutowała:)

    OdpowiedzUsuń